Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-06, 21:51   #97
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Smoothie oppskrifter - her kan du dele din favoritt!

Opprinnelig lagt inn av Iset

Denne blir kjempegod og kremete. MÅ ha i bananen jeg, ellers blir den ikke noe god. Jeg velger å heller tenke på helsa her, for jeg får såpass mye energi av denne og føler meg så utrolig vel, at jeg ikke gidder å ha dårlig samvittighet overfor den lille bananbiten.

Det er en logisk brist her !
- Du må ha banan, ellers blir den ikke god... OK, den er jeg med på.
- Du velger å tenke på helsa - Den kjøper jeg IKKE. Den er for tynn, for å si det sånn ! Den halve bananen gir ikke noen stor helsegevinst å snakke om = logisk brist (men jeg skjønner jo du leter etter unnskyldninger )
- Du får mye energi. Sånn psykisk gir kanskje 1/2 banan energi, men 1/2 banan gir ikke særlig mer energi enn alt det andre du allerede har oppi.

Hah, du lurer ikke meg. Du LIKER SMAKEN. Og da velger du å ha den i. Helt OK det. Behøver ikke finne på unnskyldninger vet du, - tullejente !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat