Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-11, 10:48   #58
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Klarer ikke å sette meg inn i det, er så veldig på den andre siden. Alt jeg ønsker er å bli gravid. Skulle gjerne sendt over litt forventninger og drømmer til deg

Det klarer ikke jeg å sette meg inn i... Hva er det man forventer skal bli så fantasisk? Man har et annet menneske som er totalt avhengig av deg 24t i døgnet, som kan dø bare du tar for hardt i det (eller ikke tar i det!), som blir syk uten å kunne forklare det... For ikke å snakke om alt man må organisere, og huske og tenke på. Og at man aldri blir den samme på jobb, og ikek kan bytte jobb uten videre som man kunne før.
Og når de endelig begynner å kunne klare seg litt selv forsvinner det ut i barnehage og skole. Da kan de VIRKELIG skumle tingene skje! Hvordan vet du at fotballtreneren ikke har skumle hensikter f.eks? Og så blir de tenåringer og begynner drikke seg drita, ligge rundt og bruke dop. Og så ender de med å delta på Paradise hotell...
Jeg ser stadig disse historiene om at det eneste man ønsker seg er barn, og jeg vil gjerne høre hva som trigger det.... Et altoverskyggende ønske om å utslette seg selv som individ?

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

ikke at det kan hindre.

PCOS fører jo som nevt til at eggløsningen forsvinner, og da er det jo umulig å bli gravid.

Opprinnelig lagt inn av Klara, her.

Hva var det med din diagnose som gjorde at legen sa du mest sannsynlig ikke kunne bli det?

Siden jeg ikke hadde hatt mens på omtrent ti år hadde jeg heller ikke eggløsning. Jeg hadde derimot en haug med cyster på eggstokkene, som jo er de eggene som ikke slippes som kapsles inn i vanncyster.
For å bli gravid måtte jeg regne med å gjennomgå sterke hormonkurer, og sannsynligvis IVF. I følge dem var det eneste som hjalp når man først hadde fått PCOS. Vel, mye tyder på at de tok grundig feil...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat