Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 16:11   #135
Klara
Seniormedlem
 
Klara sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.341
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Liquid84 - Dansekurs går nok greit, blir sikkert morsomt!

Idamor - Tusen takk!
Anbefaler epilator! Hadde nok kjøpt den som kan brukes i dusjen. Veldig greit. Voks er vel ikke noe særlig som gravid, letter å få blåmerker?

Carisma - Bodyen ble kjøpt i fjor vinter, har ikke gått på noen handletur ennå. Ikke fordi jeg er redd for å jinxe - for det er jeg ikke. Men det hadde vært trist å kjøpt inn masse om det ikke går bra! Jeg tror jeg hadde forbundet de klærne for mye med det barnet, og hadde ikke vært noe særlig å bli minnet på det mens man prøvde på nytt... Men jeg strikker babyteppe, da :storsmil

Netti1985 - Det er jo en bra start på 3 uker! Forstoppelse er ikke noe særlig gøy. Mange her sverger til en spiseskje linfrø som står i et glass vann natten over.
Det er ikke noen morsom beskjed å få, men eggløsningen kan bedre seg på lavkarbo. Har selv prøvd i ca 2 1/2 år, og har fått positiv test nå etter tre mnd på lavkarbo, så ikke gi opp!

Imp - Ah, så koselig historie
Min kjære syntes bodyen var kjempefin, og ble litt rørt, tror jeg. Vel, vi har egentlig alltid snakket som om vi får en jente (først), men vi er glade uansett, vi altså! Da jeg kjøpte bodyen, så var det litt for å klare å beholde motet og troen på at det kom til å komme en baby til oss. Og jeg tenkte at når den babyen kommer, så er det en superbaby, derav drakten Så det er enn kjønnsnøytral SuperBabydrakt, selv om jeg skrev supermann Jeg tror foresten jeg glemte å se på størrelsen da jeg kjøpte den, for ser nå at det er str 50 - knøttliten! Men det er mer symbolsk enn noe annet, så...

*

Jeg er litt nervøs, har blødd litt i dag. Ikke så mye, litt rosa på papiret. Har lest og lest på internett, og det ser ut til at det like så godt kan gå bra som dårlig, så jeg prøver å puste rolig og håper på det beste. PCOS er jo forbundet med økt risiko for spontanabort

__________________
PCOS type 2 og gravid på 2. IVF-forsøk!
Klara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ren mat og lite karber, men kake så ofte som mulig! Nå tilpasset bolle i ovnen! Svar med sitat