Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-06, 22:45   #6
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de?

Det finnes sikkert en hel del annet som er bra å ta også... men det spørs hva du er villig til å betale. For 850,- kr i måneden kan du ta Juice Plus som er et frukt-/grønnsakspulver, mye antioksidanter og noe vitaminer. (Selv er jeg allergisk mot det.) Omega 3 fra krillolje er også fint, mye antioksidanter, 140,- kr i måneden. Cocosa er jo et fint brekkmiddel for 160,- kr glasset.

...men hvis du spør meg hva jeg synes du trenger, så er det altså det jeg skrev under. Mineralkompleks, litt ekstra magnesium og c-vitamin.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat