Vis enkelt innlegg
Gammel 03-04-06, 10:25   #12
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de?

Opprinnelig lagt inn av Fjonken

Fytti grisen for ei smørbrødliste. Er det ikke noen samlepiller da? Trenger navn på produkter som er lette å få tak i og som dekker alt. Tar allerede omega 3-6-9 så den har jeg i boks. Men alt dette andre. Blir jo ruinert.. Fanden ta Paynet..

Tror ikke det er så lett å få tak i samlepiller. Det var vel derfor Torkil fikk utviklet sine egne !

Om du ikke har råd til alle så er de viktigste Omega 3-6-9, Multivitamin (Spectro sin er god), kalsium og kalium. Krom kan du strengt tatt klare deg uten om du ikke er plaget med søtsug og magnesium kan du også klare deg uten om du ikke er plaget med leggkramper. Selen og Sink har jeg aldri tatt selv - så jeg er ikke sikker hvor viktige de er.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat