Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-07, 21:07   #1
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Spørsmål om VVT

Dette er en ting jeg har lurt på. Når man begrenser fløte og rømme i induksjon til tross for karbohydratnivået, kan man øke disse i forhold til det "lovlige" inntaket i vedvarende? Så det sto noe om fløte, men ikke rømme.
Har liksom fått inntrykket av at man begrenser disse matvarene fordi det er som oftest de som man kan ha en intoleranse for, og som dermed kan stanse vekttap, eller er jeg helt på jordet her?
Har foreløbig ikke reagert noe på verken rømme eller fløte, og savner å kunne bruke det litt mer liberalt i f.eks middagsformer og til dressing.

En annen ting. Jeg vet jo at alkohol (som ikke inneholder karbo) gjør at man bytter over til å forbrenne alkohol i stedet for kroppsfett inntil det er ute av kroppen, og har fått inntrykket av at det bare har en begrenset innvirkning på ketose.
Jeg har førstkommende helg vært tre uker på induksjon, dersom jeg fortsetter liit til, og har fryktelig lyst på en noen glass, men eksempelvis står det i graderingen i innføringen av nye matvarer at det kan innføres igjen først i uke fem. Vil jeg skade vekttapet mye dersom jeg bøyer meg for lysten her??

Håper noen kan svare meg på dette

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat