Vis enkelt innlegg
Gammel 13-05-12, 00:00   #9
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Tvinge seg forbi kroppens "setpoint"-vekt?

Opprinnelig lagt inn av psychgeek, her.

Gode råd både fra Nerthus og Yrla. Når denne leie forkjølelsen blåser over, skal jeg være enda striktere med kosten. Godt du har litt laster du også, Nerthus, ikke bare meg ;-)
Yrla: Jeg er 167, veier nå 63,8 (gått ned pga sykedager med lite matlyst, regner med det går opp igjen når jeg er på beina). Diett.no sier jeg kan holde meg på 1850 kcal for å gå ned til 60 kg 1. august. 1850 er raust, jeg klarer fint å holde meg på i overkant av 1500 så fremt jeg dropper kveldsmaten. Legger til at jeg fortsatt vil ha en sunn BMI når jeg er på "drømmevekten":-)

Ja men da kan du jo ligge et sted mellom 1500 og 1850 da. Jeg gjør det selv. La på meg 1-2 kg da jeg økte fra 1500 til 1900 nå de siste månedene, så nå reduserer jeg til 1600(men jeg skal ha så lite fordi jeg er en gammel kjerring på 39. Jeg legger en plan for hva jeg skal spise før jeg spiser fremfor å legge inn dataene på diett.no etter at jeg har forsynt meg. Slik kan jeg påse at jeg får rett antall til hvert måltid.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat