Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-08, 03:14   #3
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier og lavkarbo

Når det kommer til kalorier, tilhører jeg dem (vi er i mindretall her), som mener at de faktisk spiller en rolle. Jeg er ikke blant dem som kan spise mange tusen kalorier pr. dag og gå ned i vekt, selv om jeg er i ketose.

Og joda, det går fint an å leve på kun junk og holde seg slank, bare man holder seg under en viss kalorigrense. Veldig mange fjortiser, og skremmende mange voksne, utnytter dette faktumet. Men selv om man holder vekten, eller til og med går ned i vekt (har ingen hørt om smågodt-dietten? Den var populær på min vgs), får man etterhvert et bittelitt problem med mangel på alle viktige stoffer kroppen trenger.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat