Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-05, 15:47   #12
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Huffameg, Nyco ja

Vi lurte en gammel lærer på barneskolen med Nyco.. Kanskje litt stygt gjort, og gudene vite at vi fikk høre det på lærerrommet etterpå, men du verden hvor morsomt vi syntes det var der og da!

Jeg og en medsammensvoren tok en god munnfull hver før vi gikk til time. Uten vann skaper dette en mildt sagt brusende effekt for og si det sånn. Etter noen minutter i munnhulen må du bare åpne munnen. Noe jeg om min medsammensvorne gjorde mens vi latet som vi fikk "anfall". Tipper det så ut som en dårlig etterligning av rabies fra en b-film fra Hollywood

Vi frådet så det holdt av alt Nyco pulveret som aldri virket og bli "brukt opp", og den stakkars læreren hadde helt panikk. Etterhvert begynte vi og skoggle mens nycoen fortsatt flommet ut av munnen, og læreren forsto at vi hadde gjort noe ugagn. "Dokke e mej noken gode kjelketjuva" sa han og prøvde og ikke smile for mye...

Hehe, barndomsminner... har vel blitt gjort verre ugang på barneskoler rundt om tenker jeg

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat