Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-06, 22:34   #5
themonk
Medlem
 
themonk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Follo
Alder: 42
Innlegg: 1.087
themonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressursthemonk er en virkelig god ressurs

Sv: Hva trenger jeg av kosttilskudd og når skal jeg ta de?

Opprinnelig lagt inn av Melania

Tusen takk for raske tilbakemeldinger

Men dette er litt - jeg er nemlig så utrolig vimsete så det enkleste for meg måtte være en tablett som inneholder alt... Forstår nesten ikke hvordan jeg skal klare å holde orden og huske på hele tablett styret.

Lurer på om tipset til Eva kan være lurt, for da slipper jeg unna med bare 2- 3 ulike tabletter til omega 3??

Min anbefalte smørbrødliste:
Biosym mineralkompleks 70,- kr
Solaray Magnesium 130,- kr
Berthelsen hycetamin C-vitamin 90,- kr


Mineralkomplekset til biosym er grisebillig og inneholder krom, sink, mangan, selen, magnesium, jern og kalsium i fornuftige mengder. Du finner ikke et like bra mineraltilskudd til under tre ganger prisen av dette. Forholdet mellom kalsium og magnesium er litt uttafor, så da er det greit å supplere med et par Solaray Magnesium asporotate.

C-vitaminen er fin å gå og knaske på hele dagen. Den er sur og god. C-vitamin kan tas utenom mat. Magnesium tas om kvelden. Mineralkomplekset kan godt tas fire-fem av om dagen, men ikke alle samtidig. Et par om morgenen og et par om kvelden er fint. Rett før maten.

__________________
Power over others is weakness in disguise. True power lies within.
- Eckhart Tolle
themonk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Personlig tilpasset lavkarbo for optimal helse. Fokus på hel, naturlig og næringsrik mat. Svar med sitat