Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-14, 21:27   #23835
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Sanney, her.

kommer vel an på nesa som lukter. jeg takler ikke noen slags duftlys eller røkelse, og reagerer på lukt generellt..

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

lukt er riiiimelig subjektivt. jeg synes de fleste duftlys lukter syntetisk åkke som. dessuten er vel de fleste duftlys også tilsatt med syntetisk lukt, om det ikke er eteriske oljer. men nå kommer det jo veldig an på hva du legger i "falskt" også.

(skal nevnes at denne syntetiske lukta sjelden plager meg når jeg selv har valgt ut hvilken duft som lukter)

Yankee Candle er kjent for å bruke essenser og ekstrakter. Det er forskjell på vond og falsk. En ting er å si at det ikke lukter godt. Jeg liker ikke de aller fleste blomsterdufter uansett hvor ekte de er. Men å si at det lukter falskt er en annen ting.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC