Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-08, 19:30   #10
~Aurora~
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 47
Innlegg: 12
~Aurora~ er på en erverdig vei

Sv: Helt ny her inne! Easy Life/Ketose

Da har jeg veid meg og vekten viste 4,8 kg mindre på en uke selv etter at jeg hadde bøttet nedpå vann (i morges viste den faktsik -6 kg men det var jo uten klær, rett etter toalettbesøk og før jeg har drukket) I tillegg hadde jeg mistet 7,5 cm rundt livet og jeg har på meg bukser i dag som jeg ikke har brukt på leeenge! Trente 45 minutter sirkeltrening etter timen i dag også, er moro i en sånn motivert gjeng!

Jeg skjønner heller ikke at man er i ketose på 50 gram karbo om dagen, men jeg er da unektelig det når det vises tydelig på sticksen? Har ikke hatt noen bivirkninger heller jeg da (dårlig ånde og sånn)...

Hvordan gikk det med dere andre?
Moro at dere også har veiedag på tirsdager! Er veldig ok å ha andre å snakke med som kjenner opplegget, jeg hadde jo aldri hørt om det før inntil for et par uker siden da det easy life magasinet dumpet ned i postkassa mi.

Jeg har veldig lyst til å innføre et måltid jeg da, blandet salat med egg eller noe... Bare for å ha noe å tygge på og glede seg til i løpet av dagen. Blir bare så usikker på hvordan dette best kan kombineres med Easy Life kosterstatter (kutte ut en pose eller 1,5). Jeg har jo den ulempen at jeg ikke spiser kjøtt, fugl og fisk jeg...

__________________
Det er ingen tvil- jeg skal klare det!!



~Aurora~ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easy Life/Ketose Svar med sitat