Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-06, 16:47   #1
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk
Talking

Ting som kan skje på en psykiatrisk institusjon

Jeg har tenkt på å starte en sånn tråd lenge, for å vise at det faktisk er helt vanlige mennesker innenfor psykiatrien

Jeg var innlagt på psykiatrisk sykehus, åpen avdeling for over 3,5 år siden, i tillegg har jeg gått i gruppeterapi 3 dager i uken i 18 uker, samt at jeg har tilbrakt tid på en avlastningsenhet - det siste gjør jeg pr. i dag.

Jeg kommer til å skrive i denne tråden etterhvert som jeg opplever festlige og hysterisk morsomme ting. Om noen mener og tenker at jeg går over streken - si ifra! Humor er jo en personlig greie

Der jeg er nå, er et rolig sted, et sted for avlastning. Det er på en måte et sted man kan være, om man er for frisk til å bli innlagt på sykehus, men for "syk" til å være hjemme. (Nå er jo syk et definisjonsspørsmål, men anyways. )

Vi har stue og tv, og koser oss masse! Satt og så på curling her i går, da de norske damene styra på. Også funderte vi litt på om curling var vanskelig å lære seg, også at det var jo mange "eldre" folk som holdt på med det, og at alder ikke hadde noe å si, fordi det var jo bare kosting og litt sikting og litt logikk som skulle til. Også var det noen som spurte om kanskje det fantes muligheter for å gjøre det i Oslo? Og så kom vi frem til at kanskje det kunne være en mulighet til å få med de andre på enheten, så kunne vi stille opp i paralympics?



Gøy om flere vil dele! Og om man ikke vil det, er jo det helt greit også

*prøve å huske på flere ting*

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat