Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-06, 14:32   #58
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Forskjellen på ketolyse og atkins

Opprinnelig lagt inn av dolcevita78

Jepp, jepp, jepp! Nå har vi gått ti dager på ketolysekuren, og jeg har tatt av 5 kg!!!! Vekta er for første gang på mange år, nede på 75 tallet. Samboer har også tatt av, 3 kg
Men synes det er så merkelig hvor kjapt et halvt kg kommer og går! Den kan være på 75,5 på dagen, men 76 om kvelden .
Vet man ikke skal veie seg så mye, men synes det er så utrolig gøy å slippe å se 80 tallet lyse mot meg med stor gjeip!
Er forresten i ketose hele tiden, er det normalt???

Hei
Det stråler jo glede ut av ditt innlegg, og det gleder meg veldig mye. Det er ikke noe så motiverende for meg som fornøyde brukere.
Stixen kan det være lurt å bruke litt i starten, etterhvert bruker man den bare av og til, kanskje for å se om man fortsatt er i ketose.
Ketolysekuren bygger på at man er i ketose over lenger tid.( Uker-måneder)
Og for 117. gang; fargen på stixen er ikke viktig, bare det er farge. ( rosa til lilla) enkelte kan likevel være i ketose selv uten det er utslag på stixen men det er unntak.

Lykke til med deres fremgang.

Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat