Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 21:26   #20
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Tips ang. kokosolje

Kokosolje kan bare bli virgin, det er ikke noe extra virgin selv om det står det på pakka. OLIVENOLJE kan være extra virgin.
Kokosolje som er blitt varmpresset utvikler transfett.
Kokosolje tåler mye varme uten å brenne seg. Dette er noe helt annet enn å utvikle transfett. Den brune cocosaen kan komme opp i rundt firehundre grader (var det ikke det det sto?)
Kokosolje er FØRENDE Fantastisk om man er stinn og får den klassiske forstoppelsen i ketose, kjipt om man forspiser seg. Ingen bør begynne med mer enn en ss per dag før de ser hvordan kroppen reagerer. Etter du blir vant til det vil du muligens oppdage at det er fantastisk for før trening.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat