Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-11, 09:31   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Proteinpulver?

Nei, du må ikke spise proteinpulver, nei, det er ikke vanskelig og få i seg nok proteiner

En tommelfingerregel er ca 1 g kh pr kilo kroppsvekt. 100 g ren biff har feks 20 g protein i seg. Sjekk matvaretabellen for andre proteinkilder

Du blir slapp og sliten de første ukene på lavkarbo pga at kroppen jobber med og finne energi fra fett. Dette kan ta fra 2- 8 uker. Det er derfor viktig og spise godt med rene proteinkilder (kjøtt, kylling, sjømat, fisk), masse grønnsaker og godt med fett.

Sjekk ut nybegynnertråden til arnakristin som jeg linker til i signaturen min så får du RIKTIG informasjon om lavkarbokostholdet

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat