Vis enkelt innlegg
Gammel 16-03-08, 11:28   #47
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Takknemlighetsdagbok

På denne vakre søndag er jeg takknemlig for
1: At bassisten sendte oss verdens j*****e bandplaket til den neste spilejobben vår, jeg vet ikke om det var pga hans manglende kunstneriske evner, eller for å få oss til å lage noe bedre, men nå lager vi i alle fall noe bedre, vi med kunstutdannelse, hihi... Bassisten er iallfall meget fornøyd
2: Vakkert vær! Like fint å se på fra innsiden av huset, da jeg vet at løkkaboere er som bier rundt honningkrukka, og det er omtrent umulig å komme seg ut av døren så fullt av folk som det er
3: For the Simpsons, da jeg ikke kom meg ut på byen i går og ble hjemme, så la jeg meg under dyna og kosa meg gløgg i hjel med den nyeste episoden. Klokka halv to hagla sms-ene fra festglade mennesker inn, da var det for sent gitt
4: Ift den forrige; at jeg er i en alder og trygghet at jeg ikke blir fortvilt og føler at jeg gikk glipp av noe selv om jeg ikke gikk ut i går
5: For at jeg hver morgen våkner opp med den deiligste mannen that is

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat