Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 21:36   #10
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av MieMari, her.

Det er nok en del vann i begynnelsen, ja. Men er det ikke deilig å kvitte seg med litt vann og? Kroppen bruker 2 uker på å tilpasse seg den nye maten. Du bør holde på i minimum 1 mnd hvis du ønsker å finne ut om dette funker for deg. Hvis du skal følge ketolysekuren bør du lese ketolyseboken også Du bør bl.a. ta noen vitaminer siden denne dietten regnes for å være "ekstrem".

Hei igjen

Jo, det er også fint å miste litt vann, men syns ikke at jeg ser noe av det i speilet da

Jeg ser du er medlem siden august, er du ny i dette gamet også? Ser du har gått ned 8 kg! Det er jo kjempebra!!! Ser din kostholdsfilosofi er nybegynner LCHF. Er det bare å spise så mye fett du vil da eller? Og så lite Karbo? (for å si det kort?) Det er jo egentlig det jeg gjør også, men at jeg er i Ketose... Er ikke du og de på LCHF i ketose?

Jeg skal ordne meg noen vitaminer. Jeg tar multivitaminer da... Noen du vil anbefale?

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat