Vis enkelt innlegg
Gammel 14-10-11, 22:49   #13
Marina
Seniormedlem
 
Marina sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 603
Marina har en fantastisk aura rundt segMarina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Lavkarbo / Ketolyse. Hva er forskjellen? Jeg er helt ny på dette området. Anyone?

Opprinnelig lagt inn av Marella77, her.

Hei igjen

Jo, det er også fint å miste litt vann, men syns ikke at jeg ser noe av det i speilet da

Jeg ser du er medlem siden august, er du ny i dette gamet også? Ser du har gått ned 8 kg! Det er jo kjempebra!!! Ser din kostholdsfilosofi er nybegynner LCHF. Er det bare å spise så mye fett du vil da eller? Og så lite Karbo? (for å si det kort?) Det er jo egentlig det jeg gjør også, men at jeg er i Ketose... Er ikke du og de på LCHF i ketose?

Jeg skal ordne meg noen vitaminer. Jeg tar multivitaminer da... Noen du vil anbefale?


Jeg syntes det var helt skjønt å miste vann jeg da Men jeg merket det på målebåndet også. (Anbefaler deg å bruke målebånd. Mange opplever, særlig i starten, at de går inn i cm men ikke ned på vekten.

Jeg er ganske så nybegynner, ja. 10 uker på LCHF. LCHF er et ganske vidt begrep. Jeg har valgt å spise så mye fett jeg vil. Det er ikke noe jeg måler, men jeg har lagt inn noen dagsmenyer på diett.no for å sjekke om jeg ligger på 75% fett og 20% protein, og det gjør jeg

Spiser litt kabohydrater. Det er ikke noe mål for meg å gå kjempefort ned i vekt. Jeg ønsker heller å finne et kosthold jeg trives med. Men jeg ser jo at jeg går klart mest ned når jeg spiser lite kh. Jeg tipper at jeg har vært i ketose flere ganger, men jeg har ikke dette som mål. Dersom jeg får "symptomer" på ketose (f.eks dårig ånde) tar jeg meg gjerne en liten sjokoladebit (70%) eller spiser noe med kh i for å slippe å tenke på det Men det er mitt valg da... Jeg føler selv at jeg ikke har lest nok om ketolysekuren til å følge den.

__________________




Min journal
Marina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat