Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-13, 16:06   #838
amritam
Medlem
 
amritam sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 429
amritam har en fantastisk aura rundt segamritam har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Knausgård er jo på ingen måte dårlig. Har lest de to første bøkene hans (Ute av verden og En tid for alt), og de er aldeles glitrende. Bare kjenner på at jeg kvier meg for akkurat denne, ettersom så mange sier at den er delvis fryktelig klein, og så er det all denne overeksponeringen som gir litt sånn sprikende forventninger (så får jeg se om det fører til at jeg leser resten senere ...)
Neste bok på pensum (nordisk samtidslitteratur 1990 - i dag, om noen lurer) etter det er Karl Frode Tillers Innsirkling I. En forfatter jeg ikke har noe forhold til.
Akkurat nå leser jeg diktanalyseteori fra tredvetallet.

Jeg har ikke lest noe av Knausgård, men jeg tror ikke akkurat han er dårlig. Det er bare det at jeg ikke akkurat har fått lyst til å lese Min kamp etter det jeg har hørt om den. Litt som dine forventninger, kanskje. Hvis jeg skal lese noe av ham en gang, så blir det nok en av de andre. Men si gjerne ifra hvis han overrasker positivt

amritam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Steinalderkost med allergiske begrensninger