Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 21:15   #18
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Det høres ut som om mye er i ferd med å skje nå, og jeg håper du er gode hender, Photobscura!
Merket du den varmen etter at du begynte med dråpene? Hvor lenge har du tatt dem? Jeg er veldig spent på om det virker, da jeg har prøvd mye annet uten noe annet resultat enn at dosen sakte men sikkert har måttet bli oppjustert. Siden du har dårlig hukommelse, er du flink til å ta notater om forandringer, hvordan formen din er? Det tror jeg kan være lurt, for av egen erfaring er det veldig vanskelig å forklare når en snakker med leger, og så glemmer en halvparten, minst. Og så er det jo nyttig for egen del. Vel, det har ikke jeg vært flink til. Så jeg får ta det rådet selv!

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat