Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-13, 09:59   #71
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Ny Karbolett fra Idun, brownies!

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Har du prøvd den sjokoladekaka fra easy liviing? Jeg synes den slår denne en høy gang, smaker som vanlig sjokoladekake og ungene våre elsker den(noen ganger er det praktisk å lage 1 kake når jeg har lyst på og ikke 2kaker).

Den fra idun inneholdt vel bl.a. polydextrose, ertefiber og masse rart som jeg aldri har sett på helsekost.

Sikkert ikke det svaret du ville ha.

Nope! På ingen måte det svaret jeg ville ha, jeg lurte på hva innholdet veier, og kun det.
Jeg vil ha brownies, ikke sjokoladekake. Og jeg tåler å spise polydextrose en og annen gang. Det er faktisk polydextrose i ganske mange lavkarboprodukter, og jeg har alt bestilt en kilo fra USA. Det er polydextrosen som nettopp gjør browniesene til Idun seige, dette har jeg fått svar på fra produktutviklerne ved forespørsel.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat