Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-15, 15:34   #31
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: The Biggest Loser Norge

Opprinnelig lagt inn av Spinnerette, her.

Akkurat det der tror jeg ikke man skjønner før man har vært i situasjonen selv. Jeg har en søster som bare blir større og større, og hun er smertelig klar over det selv. Men det ligger flere grunner til for at hun rett og slett ikke har kapasitet (og jeg tror også viljestyrke) til å gjennomføre slanking over lang tid, og selvfølgelig hvorfor hun har blitt så stor i utgangspunktet. Det høres nok ut som dårlige unnskyldninger for de fleste, men jeg forstår henne godt, selv om jeg skulle ønske hun kunne klare å bli sunnere. Folk håndterer ting forskjellig, og noen fortrenger, mens andre handler. Dessverre.

Men da ligger det mer bak. Jeg er så heldig at jeg er (psykisk) frisk og rask, men hadde utmerket godt klart å spise på meg helsefarlig overvekt om jeg hadde gått inn for det - men det hadde vært helt og holdent min egen feil, gjort med vidåpne øyne.

Om det ligger problemer av en eller annen art bak som gjør at man ikke klarer å ta tak i det på egen hånd så blir det litt annerledes. Jeg fikk inntrykk av at noen av de i programmet selv mente at de hadde bare spist det på seg - men det er jo godt mulig at de selv ikke er klar over at de bruker maten som erstatning for ett eller annet.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat