Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-11, 21:51   #22
Marella77
Seniormedlem
 
Marella77 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.119
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg har gått på en smell og spist for mye BLOMKÅL!

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Noen kan det Marella, men det er ikke sikkert DU kan det Jeg ville holdt meg strikt til boka de første 4 ukene, deretter kan du øke litt på karbene, fortrinnsvis øke med grønnsaker, så kan du måle og kjenne på kroppen hvor høyt du kan gå og fremdeles være i ketose. Men vær obs på at noen må ligge under sin øvre grense for ketose for å ha vektnedgang Siden dette er så individuelt er det viktig å prøve seg litt fram - og litt forsiktig fram. Selv faller jeg ut av ketose hvis jeg går over 15g, og jeg har definitivt best vektnedgang om jeg holder meg på 10-12g.... Dette er veldig strikt, og jeg kjenner jeg blir litt misunnelig på de som sier det funker fint på 50-70 g, men slik er det dessverre ikke for alle altså....

Ja, skjønner du er misunnelig på det ja. karbo er jo både godt og enkelt Men du har sikkert noen andre fordeler som de ikke har...

Opprinnelig lagt inn av Cherry, her.

Det er grønnsaker. Så ja. Jeg mener det. Med mindre du har 50+ kg på kroppen så kan du spise grønnsaker til det gror jordskokk på nesevingene

Ja, det hadde gjort alt mye lettere, for det finnes jo så mange gode grønnsaker

__________________
Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo. Svar med sitat