Vis enkelt innlegg
Gammel 29-01-05, 21:12   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Flotte, reflekterte innlegg damer...jeg liker det jeg leser..

Jeg er enig med dere begge (og det er vel fordi dere ikke er så uenige ). En må finne sin vei i dette. Om det er med eller uten brød, se det er op til hver enkelt. Her kan en iallefall finne støtte, oppmunting og få klarhet i det en lurer på i godt selskap med andre.

Jeg tror at spiseforstyrrelser florerer like godt GR, som i GI for å si det sånn..

For meg er dette som å få åpnet øynene.. jeg går ned velstandskiloene som jeg ikke helt har skjønt hvorfor jeg har lagt på meg. Uten å sulte og med mange gode alternativer og forklaringer. Etter hvert vil jegogså helt sikekrt lande på en moderat lavkarbokosthold, og som NIlle sier; er det noe kroppen sier fra at den ikke vil ha ja så holder jeg meg unna det...

Ingers rugbrød kan godt bli en del av mitt kosthold om en stund. Akkurat nå er jeg vel fornøyd med 2 skiver lindberg om dagen.

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat