Tråd: Helsemeny1
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-13, 20:00   #94
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Helsemeny1

Det går litt opp og ned, som ellers i livet

Tok en planlagt utskeielse forrige helg, med tre retters middag og maaaasse vin. Det var deilig!

Har hatt en helvetesuka på jobb denne uken, og to "obligatoriske" jobbmiddager på restaurant var ikke planlagt.....men jeg greide meg ganske bra føler jeg. Spiste lavkarbo begge gangene (bortsett fra en liten maiskolbe), og drakk vin bare 1 av dagene.

Alt i alt ganske fornøyd, men tror ikke jeg har gått ned så mye denne uken. I tillegg merker jeg at det blir mye mer fristende å skeie ut når en først har gitt litt slipp... Jeg er visst et enten-eller menneske Blir spennende å se hva vekta viser i morgen!

Lykke til videre, håper svimmelheten din går over. Jeg tar også bare 1 skje med Activise om morgenen, for jeg blir så varm og får røde utslett i ansiktet, på halsen og nedover armene. Ubehagelig

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat