Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-13, 22:58   #2
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Ny ung jente trenger hjelp!

Heihei og velkommen!

Her er noen matpakkeforslag:
- Smart pannekakerull.
- Salatmatboks: tunfisk fra boks, salatblad, paprika, squashbiter, cherrytomaer, 1-2 egg, noen nøtter... osv
- Ha ferdiglagde brød og rundstykker i fryseren som sikkert tiner frem til lunsj (oppskrifter: 1, 2, 3, 4, 5)
- Om det ikke stopper vektnedgang: lavkarbobrød fra butikker, f.eks. det fra Rimi
- Nøtter eller en boks stabburmakrell for travle dager
- Om du har sjenerøse foreldre: bare pålegg

Jeg tror ikke det gjø noe om du spiser det andre spiser på bursdager (så fremt det ikke er en ny bursdag hver uke), og holder deg til lavkarbo til hverdags. Uansett, så finnes det jo mange gode lavkarbooppskrifter som egner seg til bursdagsfeiringer:
- Sjokoladekake
- Vaniljemuffins
- Sjokolademuffins
- Squashmuffins (også gode med eple istedenfor squash!)
- Ostekake

Ønsker deg lykke til!

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat