Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-08, 13:42   #5
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Sv: Hvor begynner jeg?

Opprinnelig lagt inn av ChristianB, her.

Tusen takk for gode svar

Men bør jeg kutte ned litt på pasta altså? Hadde det vært opp til meg hadde jeg hatt pasta til middag 4-5-6 ganger i uka :P


Pasta inneholder masse karbohydrater, og det er jo nettopp det vi her inne på LAVKARBO.no prøver å holde oss unna Hoved-fienden er selvsagt rent sukker, men hvetemel, pasta, ris og poteter kommer på en god andre plass.

Selv spiser jeg aldri pasta, poteter, brød og ris. Det gjør ingen andre i familien heller (det hender kanskje en gang i uka at ungene får brød på skolen, og noen ganger LAVKARBOPASTA til middagen)

Jeg spiser MYE kjøtt, fugl, fisk og egg og ost. Rømme, fløte, ekte meierismør og så mye grønnsaker og salat som mulig. Aldri frukt!

Men det er bare min stil. Du er jo ikke så veldig overvektig, så du trenger ingen ekstremomlegging av kostholdet ditt, tror jeg. Kanskje Lindberg er veien for deg?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat