Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-11, 12:58   #1986
Mona_K
Medlem
 
Mona_K sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Fetsund
Innlegg: 424
Mona_K er på en erverdig vei

Sv: Skulle vi hatt oss en februarstartere-tråd i 2010 også?

Opprinnelig lagt inn av Namba, her.

Hallo damer.

Her går bare vekta litt opp, litt ned, litt opp. kommer ikke under 65 kg denne gangen. Vet ikke hva jeg skal gjøre for å komme ned i vekt heller og motivasjonen er veldig laber. På mandag bestemte jeg meg for å ha fråtsedag, spise akkurat det jeg hadde lyst på. Jeg spiste lite mat og veldig mye godteri. Det var kjempegodt og befriende. men så kom tirsdagen... da klarte jeg heller ikke stoppe. I går klarte jeg bare så vidt å styre meg. Jeg kjørte mot butikken, stoppet og tenkte meg om et minutt og kjørte hjem igjen. Jeg sliter så stort. Nå slanker jeg meg, men jeg kjenner at det er stor sjanse for at jeg kommer til å legge på meg. Igjen....

Uff føler med deg..Har hatt sånne dager jeg også heldigvis så klarer jeg å skjeie ut med sukkerfri sjokolade, cloetta som har en sinnsykt go en..
det går nok ikke en dag uten at jeg spiser noe søt men sunnere en godter. Det som ofte har reddet meg er "riskrem" med blåbær eller jordbær. Du visper krem og blander inn litt cottage cheese. Av og til visper jeg bare litt krem med kanel som litt "is" eller så har jeg funnet lavkarbo kakao som jeg også har kanel krem i. Jeg får det søte jeg vil ha og jeg blir mett pga fettet.. Kansje verd å prøve på sånne dager? bruker også sitron fromage som er lagd på 5-6 min vet ikke om jeg har lagt ut opskriften min her men kan altids finne den vis noen lurer. perfekt når det er litt varmt ute Lykke til dette klarer du!

__________________



Mona_K er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vil bare bli lett å frisk da vekten hindrer meg masse Svar med sitat