Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-11, 12:59   #855
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hoi! Takk for i går, alle!
Jeg så nå at jeg fikk en tekstmelding av Supera som jeg aldri svarte på, så da kan jeg fortelle at jeg er trygt hjemme, og at jeg nok ikke slapp inn på Cacadou da jeg tok meg en røyk etter tre, og det dukka jo opp kjentfolk både her og der. I blant glemmer jeg at jeg har en innretning som heter mobiltelefon, så jeg tenkte ikke så langt som å si fra at jeg bare rusla hjem ... Sorri!

Bøtt anniveis, takk alle dere fine folk for å ha gjort århundrets treff! Det var kjempestas, og jeg skulle, som flere av dere, ønske at jeg hadde hatt anledning til å prate mer med alle, men det var nesten ikke fysisk mulig. Og takk, Kitt for snadder tyrkershot!

Nei, nå skal jeg drikke VM i mye kaffe og vann. Todagers sliter på.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat