Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-11, 11:48   #17
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Kalorier pr dag

Heihei! Jeg er ikke noe vandrende leksikon mht vitenskapelige studier etc, men har opplevd MYE mht til vekt tap. Mange av dere vet jeg gikk på ketolyse og gikk opp og ned de samme 4 kiloene i 5 mnd.Jeg fulgte boka, telte ikke kalorier, spiste når jeg var sulten. Men i ettertid ser jeg at mine 3-4 måltid pr dag inneholdt mye mer kcal enn mine 6-7 små måltider gjør i dag.Fikk beskjed om for lite fett kunne være årsak til manglende resultater, begynte med eggemelk og føk opp flere kilo på kort tid. ....NÅ går jeg heldigvis ned!Jeg følger Eurodietten og har jevnlig kontakt med lege. Jeg er i bedre form enn på lenge!
Jeg er nå i fase 2 og ligger på alt fra 1000-1200 kcal pr dag FØR vi tar med fettet. For det er det mye kcal i, har ikke regnet ut hvor mye det blir, men det blir litt, er ikke forsiktig med det-jeg har noen rene grønnsaksmåltider pr dag med olje eller meierismør på. Facinerende i grunn, at det ser ut til at maten jeg inntar bør inneholde lite kcal, lite karbo, men mye protein , fettet jeg inntar trenger jeg ikke tenke så mye påSkal ta med meg det videre og forhåpentligvis ikke gå opp alt denne gangen. Man lærer så lenge man lever! OG poenget var (he he, snakker meg bort som vanlig)at vi er forskjellige, alt fungerer ikke for alle. Noen må tenke litt kcal, men mange slipper det.

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat