Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-15, 11:42   #107
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

Ting som har blitt lest i det siste:

The Fry Chronicles av Stephen Fry: Likte den, og han skriver innmari bra... men den ble kanskje litt ensformig. Stusser litt over at han har utelatt en del fra livet sitt, som han har snakket om ellers. Jaja, kanskje finner jeg det i More Fool Me.

Flaggermusmannen av Jo Nesbø: Bra bok! Men jeg savner litt mer finurlige forbindelser og aha-avsløringer. Men spennende var den uansett.

The Martian: ÅH, så bra skrevet! Tenk at å lese om en mann som har blitt forlatt alene på Mars fordi resten av crewet hans tror han er død... tenk at det kunne være morsomt! Synes hovedpersonen ble veldig lett å relatere seg til ettersom han alltid hadde et humoristisk perspektiv på aldri så dystre situasjoner.

Leser nå:

I'll Give You the Sun av Jandy Nelson: Klarer ikke helt å komme inn i denne boken pga språket. Sliter med å skille fjas fra det som faktisk er relevant. Boken er jo så høyt elsket at jeg føler jeg har gått glipp av noe. Og nå er jeg halvveis...

Rødstrupe av Jo Nesbø: Er halvveis i denne boken også. Spennende, men litt mindre oversiktelig enn forgjengerne. (Har lest Kakkerlakkene før)

Wool av Hugh Howey: Har så vidt begynt, men den minner meg ærlig talt om veldig mye dystopian future bøker jeg har lest før. Litt 'The Giver'... Satser på at den kommer seg.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat