Vis enkelt innlegg
Gammel 29-02-04, 13:47   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

hmm,stiller meg litt i tvil.
Det er vel lov.

Klart det... Men mine kroppslige reaksjoner på maten og dietten er de samme de uansett hvor mye du tviler...

Opprinnelig lagt inn av Skorpia

Stiller meg derfor litt i tvil om dette har noe for seg for alle,alle dietter har noen men:-)

Vi mennesker er individuelle. Ulike dietter fungerer på ulik måte hos ulike mennesker. Å si at en diett fungerer for alle blir en ganske drøy påstand når det ikke finnes to mennesker i hele verden som er like... Alle er vi unike individer med ulike behov... Selv Atkinsdietten fungerer ulikt på ulike mennesker... (noen har lav og høy metabolsk motstand, noen kan spise aspartam, andre ikke, noen må ha mer fett for å gå ned osv...)

Blodtypedietten er jo i utgangspunktet ikke en slankediett selv om det er en av bivirkningene med å følge den....
Hovedpoenget med blodtype dietten er å få mer energi, bli kvitt plager og leve sunt og lenge.
Dessuten, de som er blodtype O (og tildels B) følger jo faktisk grovt sett blodtypediettens anbefalinger....

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat