Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-05, 20:27   #20
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Spm om cottage cheese og krem

Opprinnelig lagt inn av nøtta

men det er noe jeg tenkte på her om dagen ... jeg har skjønt at noen tåler det mens andre ikke men de som ikke tpler det , detter de ut av ketosen ? er det det som er kluet ? eller er de fortsatt i ketose men ikke forbrenner fett ??

Det er helt umulig å svare 100 % på det spørsmålet. Alle har forskjellig terskel for når de er/ikke er i ketose. Det er forkskjellig fra person til person hvor mye en kan spise av hva for å være i ketose eller når man går ut/inn av ketose. Dette er noe hver enkelt må finne ut sjøl. På samme måte som mange er i ketose uten utslag på stix..... og mange som er i ketose med utslag ikke tar av. Det er mange grunner til at jeg irriterer med over stix-hysteriet. Jeg VET hvor lite den fargen betyr....

Dette med matvaretoleranse eller hva du tåler uten at vekttapet stagnerer har ikke noe med ketose å gjøre. Jeg kan ikke spise nøtter, kunstig søtstoff og den del andre ting om jeg vil ta av. Det hemmer vekttapet mitt, men jeg er i ketose... Andre ting får meg ut av ketosen, men jeg tar av....

Det finnes ikke noe fasitsvar - sorry !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat