Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-05, 13:22   #15
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Hvis jeg har forstått Thula rett så vil veksle mellom Ketolyse og GR til hun kommer i mål, for meg høres det ut som man fort vil komme i sykluser med jo-jo slanking.

I følge tickeren til Thule så er det 30 kg det er snakk om og hvis hun ikke greier å følge et fedon kosthold så tviler jeg på at hun holder særlig lenge på Ketolysekuren.

Hvis det er korrekt at det var en vekslen mellom to kurer, da går det neppe bra.
Ketolysekuren fjerner sulten for de allerfleste og den vanlge opptatthet av mat vi har når vi slanker oss blir borte.Samtidig opplever de fleste en masse enegri i kroppen. Derfor er det fler som klarer å nå sitt mål med ketolysekuren enn mange andre slankekurer.
Husk Ketolysekuren var opprindelig til " de hvor intet annet virket" .

Ikke gi opp håpet.
Lykke til
Torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat