Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-15, 14:49   #144
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Greit nok det, men når de to dosene Cell Max som hun tar gir totalt 130 gram karbohydrater, og hun i tillegg spiser ris, nudler, poteter og frukt så overstiger dette 150 gram og vel så det. Hun spiser ikke Lavkarbo.

Jeg har ikke lest eller sett hva hun sier. Jeg bare reagerte på at banan og nudler o.l. blir ansett som fy selv om man holder seg under grensen. Poden min har gått en tid og trent styrke. Da primært for å holde kroppen i sjakk grunnet ms. Treneren hans (som er bodybuilder) gav ham en prosentliste over proteiner/fett/karber. Jeg så jo med en gang at dette var lavkarbo (under 150 karber), men fikk hakeslepp da jeg så at karbene kunne han bruke som han ville så lenge han ikke overskred det tillatte. Jeg diskuterte heftig om det da siden jeg mente han burde spise mest mulig grønt. Men nei da, så lenge han ikke har problemer med blodsukkeret så spiller det ikke så stor rolle hvor karbene kommer fra. Han som sa dette har vært verdensmester i handbak et par ganger. Så styrke kan han selv om jeg er uenig med ham om karbene.

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat