Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-12, 17:06   #207
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tålmodighet og slankestress

Opprinnelig lagt inn av oliven83, her.

Leser svarene til alle ovenfor, og joda, man burde ikke stresse.. MEN herregud da, jeg begynte på ketolysekuren for ca 1 mnd siden, har holdt meg slavisk til den, uten noen problemer. Er flink å lage mat, og liker det. Har bakt ketolysebrødet, samt at jeg rett og slett bare spiser det jeg har lov til, MEN likevel har jeg gått ned bare ca 0,7 kilo!!!! :O
det er jo helt latterlig! har tidligere skrevet hvordan en dagsmeny ser ut, og bare fått positive tilbakemeldinger.. Såååehh, wtf??
Er i ketose hver gang jeg stixer meg, drikker nok vann (ca 3 l pr dag, noen ganger mer..) Passer kanskje ikke denne kuren for alle??

tips og råd mottas med ufattelig stor takk

Du spiser for mye energi. Enkelt og greit. Kutt litt i kaloriene så skal du se at det går nedover. En spiseskje fett er tross alt mellom 90 og 130 kalorier.

Den andre muligheten er ene og alene at du kanskje trener for mye/holder på vann selv om fettprosenten din går ned. Det vises ikke på vekta.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat