Tråd: Kaker ol
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-08, 00:30   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: kaker osv!

Opprinnelig lagt inn av *Mariann*, her.

hvor dumt er det å spise kaker osv? som er laget "på lavkarbovis"?

Skal i bursdag og tenkte å lage med meg min egen kake--men hvor mye kan jg liksom spise?

Søkte på litt oppskrifter og sånn her.. Bla.på sjokoladekaker og suksessterte som er min favoritt! men fant ikke antall karbs i de..

Og hvor kjøper eg splendasukker??

Det er flere programmer du kan bruke for å regne ut karboinnholdet i en oppskrift.
En av de er programmet "mat på data 5.0" som du finner på mattilsynet sine sider, hvis jeg ikke husker feil.
Ellers kan du bruke den store matvaretabellen som er her på lavkarbo.

Jeg har funnet ut at det er greit å ha noen vafler og Myas Cookies i fryseren - lett å ta mad og kjapt å tine. Lunch-lapper er også kjekke å ta med på en del tilstelninger, de fleste har noe pålegg man kan spise.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat