Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-06, 18:34   #94
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Smoothie oppskrifter - her kan du dele din favoritt!

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Jeg lager en smootie jeg syntes er veldig god, og som metter godt. MEN jeg vet jammen ikke hvordan den er sånn lavkarbo-messig..?!

Det jeg bruker er iallefall;
2 dl bringebærbiola
100 gram bær
1/2 banan (kan den erstattes med proteinpulver av noe slag?)
Litt søtstoff.

Denne blir "kremete", og det liker jeg godt :-)

Kan noen se litt på den og "rette" den så den kan bli en frokost-smootie til det nye lavkarbo-kostholdet mitt ?


Ser flott ut, men det er mye karber i bringebær biolaen. Den inneholder en del sukker. Du trenge bare bytte ut den med naturell eller yoghurt naturell (FitLine f.eks.) - og bytte ut banen med 20-30 gram proteinpulver (gjerne med vaniljesmak) - så har du en fin en !

Om du vil kan du også ha oppi et par SS av favorittoljen (jeg bruker MCT) og/eller et par egg......

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat