Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-10, 18:49   #73
plastbox
Seniormedlem
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Tønsberg
Alder: 38
Innlegg: 511
plastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snillplastbox er virkelig snill

Sv: Styrketrening og lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av Bulldog, her.

Navn, takk.

Vel, som du sier.. alle som vil nå toppen bruker insulin og de raskeste karbohydratene kjemien har klart å gi oss. Som jeg sa i posten min er insulin absolutt anabolt, ergo kjører alle som er på "Mr. Olympia"-nivå høy-carb og mest mulig av alt som på noen som helst måte kunne sies å være anabolt.

Hadde du fått publisert en vitenskapelig artikkel som sa at løvetann kunne være anabolt, så hadde det ikke gått mange ukene før du hadde sett de største gutta gresse ute i enga for å potensielt få en liiiiten fordel over de andre.

Alt dette er irrelevant, poenget mitt var at det finnes folk som (i forhold til normalen) er svære som fy og ikke spiser noe særlig karbohydrater og i allefall ikke tar noe ekstra insulin. Det er bevist igjen og igjen at basal-insulin er nok til å bygge muskelmasse effektivt så selv om super-mega-raske carbs og kunstig insulin øker effekten av treninga, så stiller jeg meg tvilende til hvilken verdi dette har for lhcf-slankere eller oss som trener for egen vinning og helse.

plastbox er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert; ketose Svar med sitat