Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 12:01   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Orientering - har noen prøvd det?

Opprinnelig lagt inn av Akat, her.

Leste denne artikkelen om orientering og fikk så lyst til å prøve det, men er litt nervøs...Er det noen av dere som har prøvd det, og hvordan var/er det? Ut i fra denne siden virker det jo som man må ha ganske gode forkunnskaper+ være veldig sprek for å kunne trene det...

Jeg tror nok det er noe som egner seg for de fleste, med mindre man er totalt blåst for retningssans og kartkunnskaper. Husker en runde med orientering på leirskole i 6. klasse, jeg visste ikke opp-ned på et kompass, men skjønte at lederen på gruppa, en gutt selvfølgelig, måtte ta feil da han påsto at man alltid skulle gå mot nord!

Jeg er ikke vant med kompass nå heller, men elsker kart og tror jeg er såpass oppegående og har fått med så mye at jeg skulle klare å finne frem med kart og kompass, i klarvær i alle fall. Tror sannelig jeg skal kjøpe et kompass å ha på hytta og ta med kart og kompass på tur! Et enkelt kompass koster jo ikke mange kronene heller.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat