Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-13, 13:37   #3
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Ujevn menstruasjon etter omlegging til lavkarbokosthold

Du har jo bare hatt mensen 2 ganger om jeg har forstått rikitg. Noen opplever litt krøll i starten mens hormonene stabiliserer seg også stabiliserer mensen seg også.

Jeg har opplevd sånn krøll en gang uten at det var i sammenheng med lavkarbo i det hele tatt.

Har du tempet også slik at du vet når du har eggløsnining? De eggløsningstestene kan faktisk gi utslag om en er gravid. Noen opplever å være gravide tross blødninger.

Har du tatt flere tester? I såfall ta en test til og er den positivt, så dra til legen. Dessverre er det nok ikke mye de kan si til eller fra så tidlig evt.

Det kan være bare litt menskrøll pga det er en stor omvelting for kroppen å legge om kosten, men det er nok en liten, liten sjanse for at du er gravid, spesielt siden den eggløsningstesten slo ut. Vet om flere som iallefall har fått utslag på svangerskap på disse eggløsningstestene fra billigtetster.no.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat