Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-11, 19:20   #11
Camomilla
Seniormedlem
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 51
Innlegg: 5.448
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Knallgod kaffekos

Opprinnelig lagt inn av lillemeg88, her.

siden dette er en "kaffetråd" kommer jeg med et tips her jeg hvis dere fra tid til annen er innom oslo, ville jeg tatt turen til "alt om bar" som ligger nederst i bygdøy allè (like ved solli plass). der har de sukkerfri sirup til å ha i kaffen de fins i smakene karamell, hasselnøtt og vanilje. har bare prøvd karamell hittil, og den er såååå god neste gang blir det hasselnøtt på meg!! kan tenke meg det kan være godt å dryppe over lavkarbo is, eller blande med cottage cheese o.l. også!

De har nettbutikk også; her. Frakten blir dyr, da, så om man bor i Oslo vil jeg anbefale å ta turen innom butikken Jeg har forresten vaniljevarianten, kjempegod i kaffe!

__________________
Gått ned ca. 19 kilo fra 73-54 i løpet av 2011.
Nå vedlikeholder jeg og har et vektvindu fra 53-58 kg.


Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat