Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-14, 08:35   #100
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Noen som skal starte med ED nå på nyåret?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har fått det til en gang før via ipad. Men jeg tror det var noe annet i går også, for da jeg prøvde å bestille igjen var to av produktene utsolgt. Så det er mulig det var derfor det kræsjet, fordi de akkurat ble tomme. Jeg jobber med distribusjon, og det samme skjer hos oss innimellom (selv om jeg mener det må være mulig å få systemet til å takle det, og at det er latterlig dårlig kundebehandling )
Men nå har jeg hvertfall fått bestillt med post over natt, så håper og ber om at de dukker opp senest i morra. Hvis ikke blir det mye kokt egg i helga!

To dager på rad nå har jeg tvunget i meg siste måltid på kvelden, selv om det egentlig er alt for seint, og jeg ikke er særlig sulten. Men det funker på vekta! Bare 200g igjen til 10kg nå.

Jeg bestilte via Ipad i går, og min bestilling gikk igjennom.
Så flott Carisma! Du er på fase 2, ikke sant? Hvilke er dine favorittprodukter? (Og dere andre, hva er deres favoritter?) Fra 2007 husker jeg kakaoen som god, men da kald. Hvordan er den nå? Er den ok som varm?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat