Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-12, 20:54   #91
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Bikinikroppen med psmf, og oppkarbing (!)

Opprinnelig lagt inn av Therese_M, her.

Jeg vurderer sterkt å kaste meg inn på psmf-vogna i morgen. Tenker en uke i første omgang, mest for å se hvordan kroppen reagerer. Om jeg kjenner at det fungerer fint, kan det godt være at jeg kjører en to-ukers diett.

Per i dag strekker jeg meg 164 cm over bakken og har et marktrykk på ca 60 kg fordelt på to føtter Jeg er godt innenfor normalen når det kommer til vekt, men vil gjerne ned i fettprosent og vil derfor prøve psmf. Tenker å kombinere psmf med pf (periodisk faste) siden jeg nå spiser etter pf-prinippet og trives veldig godt med det.

Til vanlig lever jeg på moderat lavkarbokosthold, og trener mye. Per måned blir det mellom 35 og 40 timer med trening, godt fordelt på styrke og kondisjon. Jeg frykter at treningen kommer til å lide i tiden jeg er på psmf, men får prøve å gjøre det beste ut av det. Lytte til kroppen osv.

Etter trening i morgen tidlig er det tur på butikken som gjelder for meg. Kylling, svin, torsk, cc, bringebær og tonnevis av grønnsaker!
Gleder meg til å komme i gang!

Det anbefales ikke og trene hardt på pmfs

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat