Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 13:15   #22
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har antall kcal noe å si?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Sier som de andre her, prøv først å lytte til kroppen.

Selv må jeg telle, men bare grove overslag. Av ulike årsaker kan jeg spise altffor mye eller altfor lite (det siste gjør meg slapp, uten at jeg nødvendigvis skjønner hvorfor). Tror heller ikke inn/ut teorien gir mer enn et grovt overslag.

Før du ser på kalorier har du også såkaldte partystoppere. For meg tror jeg ikke det er matvarene i seg selv, men at f.eks. Melkeprodukter fort gir mye fett/energi i forhold til metthet.

Det er ikke energien i melkeproduktene som gir partystopp. Det er en intoleranse i kroppen som gjør at kroppen blir stresset, og holder på både vann og fett.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat