Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-12, 16:27   #24
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Har antall kcal noe å si?

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Hvorfor ikke? Fordi du har bestemt deg for at det er slik? Jeg har lest rimelig mye forskjellig om lavkarbo det siste året, og de fleste eksperter hevder faktisk det motsatte av deg. Er disse ekspertene dummere enn de gir uttrykk for da???

Fortell meg hvilke sikre kilder som kan si at du går ned i fett uten at du har skapt ett energiunderskudd? Dette er ikke noe jeg har funnet på, som du åpenbart tror - dette er faktum som støttes av omtrent all seriøs forskning. Jeg syns det er rimelig frekt å komme på denne måten å si at jeg rakker ned på alle forskningsartikler, når jeg faktisk har lest en god del av dem. ALT man leser om lavkarbo er ikke sant og kan ikke støttes i vitenskapen. Jeg har brukt de siste 5 årene til å studere kosthold og vektreduksjon, så ta ikke den smartass-tonen til meg.

Omtrent alle studier gjort på lavkarbo viser at målgruppene for lavkarbo fikk spise hva de ville. De fleste spiste allikevel mindre energi enn lavkalorigruppene. Det er ikke noe magisk med lavkarbo annet enn at det for folk med diverse helseproblemer gjør vektreduksjon og helseproblemer lettere.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat