Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 12:49   #11
LilleM0r
Seniormedlem
 
LilleM0r sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 63
Innlegg: 2.833
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut?

Er veldig enig med dere! Jeg tenker i det hele tatt ikke tanken - om å sprekke!
Siden september 2008 har jeg fulgt ketolysekuren 100% - med unntak av forrige uke. Da valgte jeg å spise normalt - dvs. pommes frites, litt brød og sukkerholdig sjokolade. Årsaken til det vare ferietid - samt at noen anbefalte det for å "booste" forbrenningen (jeg går ikke så mye ned i vekt)

Og - det gav meg ingenting!!! Heldigvis - så nå er jeg over på ketogen kost igjen og har det bra med meg selv.
Om det hjalp på forbrenningen gjenstår å se, men for mitt vedkommende så blir det ingen flere "sprekker", ei heller tanken på det - for så lenge jeg får min vin - lit salt snakcs i ny og ne - så er jeg fornøyd

__________________
Mål - ned 20 kilo

LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat