Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-09, 17:09   #12
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Til dere som slanker dere: Hvor ofte skeier dere ut?

Jeg har hatt min del av "sprekker" - men jeg vil helst ikke kalle det "sprekker" - det klinger ikke bra i mine ører. Sikkert fordi det er ikke det det er - jeg sitter ikke å vrir meg i fortvilelse etter å ha fråtset i sjokolade og chips - når jeg "sprekker" er det ikke på den måten liksom.

Jeg hadde en pause på 1-2 dager ved jul der jeg spiste det jeg ville av ulovligheter - men var i grunnen veldig flink til å begrense meg - det var ikke så fristende allikevel.....
Jeg hadde en pause ved min sønns konfirmasjon da jeg er en sucker etter kaker, samt en annen konfirmasjon vi var i. Jeg har tatt et kakestykke og til og med to i bursdager vi har deltatt i... Ellers har jeg spist litt ulovlig i ferien vi nettopp var på.
MEN jeg vil egentlig ikke kalle det for "sprekker" fordi jeg har valgt det selv og gitt meg selv lov til å spise det jeg ville disse dagene. Og sitter overhodet ikke igjen med noen dårlig samvittighet for det. Det er tross alt hverdagen som teller - og det er dem det er flest av......

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat