Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-10, 15:28   #3
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Høyt kolesterol og legen er bekymret...

Opprinnelig lagt inn av Mercy, her.

Fikk svar på kolesterol prøver i går og det totale kolesterolet var på 7. Jeg husker ikke verdiene på de forskjellige, men det dårlige kolesterolet var høyt.
Jeg spiser en del egg i løpet av dagen, ca 6stk, bruker rømme til dressing og har litt fløte i kaffen. Bør jeg slutte med dette? Jeg røyker også og legen vil at jeg skal slutte med det, men er ikke helt klar for det ennå

Jeg har nå vært sykemeldt i 8 uker pga svimmelhet, enten krystallsyke eller virus på balansenerven, men nå lurer han på om det kan ha vært et lite drypp pga kolesterolet og røyken. Kjente han skremte meg litt der

Jeg tok desverre ikke prøver før jeg begynte på lavkarbo og det irriterer meg nå for det burde jo være skyhøyt før jeg gikk over til å leve så sundt som jeg gjør nå.....
Håper på kloke svar fra dere

Når det gjelder virus på balansenerven så er det en greie som egentlig ikke finnes.. da er krystallsyken bedre dekkende. Og godeste Torkil selv har lagt inn en greie her som viser hvordan man kan få krystallene på plass på null komma null niks!! Jeg vet folk som har blitt spontant friske etter å ha prøvd denne metoden; Epleys manøver.

__________________
Æ står han a!

Sist redigert av Kanutten : 21-08-10 kl 15:34.
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat